Nazywanie potrzeb własnych i ucznia, i dbanie o nie cz.2
Drugi odcinek szkolenia prowadzonego przez s. Monikę Jagiełło i ś. Kingę Skórską dotyczy radzenia sobie z uczniem sprawiającym trudności w trakcie lekcji. W tej części omówione zostały kwestie związane z nazywaniem i dbanie o potrzeby własne i potrzeby ucznia. Prowadzące zwracają uwagę na to, że każde zachowanie nawet to trudne dąży do zaspokojenia jakiejś potrzeby. Nasze potrzeby to wewnętrzny mobilizator skłaniający nas do działania. Jeżeli nazwiemy potrzeby łatwiej jest się nam porozumieć.
Nielimitowany dostęp do Portalu Katechety
- Baza wiedzy na temat katechezy w szkole, przedszkolu, parafii oraz katechezy specjalnej
- Trudne tematy, trudny uczeń, awans zawodowy, indywidualne konsultacje e-mailowe z ekspertami
- Karty pracy, scenariusze zajęć, pomoce naukowe, prezentacje multimedialne, materiały wideo, e-szkolenia, e-booki, podcasty
Sprawdź, co oferuje Portal Katechety
Uzyskaj dostęp »Logowanie:
Podobne artykuły
Zobacz również
Redaktor Naczelna
Anna Konarzewska-Żuczek
redaktor z wieloletnim doświadczeniem publikacji dla katechetów i parafii
Masz pytanie do eksperta? Napisz: [email protected]