Kryzysy w social mediach to codzienność w naszych czasach. I wcale nie musi to dotyczyć tylko osób na tzw. "świeczniku". Jesteś nauczycielem, twoi uczniowie i rodzice na pewno obserwują Twój profil. Czasem wystarczy jedno zdanie, które wydaje się być nic nie znaczącą opinią dla Ciebie ale dla innych już nie. Kryzys w social mediach, to szkolenie, z którego dowiesz się jakie są zasady komunikacji w social mediach, aby unikać kryzysów. Poznasz konkretne sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych, tzw. regułę 5P oraz co zrobić, gdy kryzys dotyczy Ciebie bezpośrednio, co zrobić z hejtem w kryzysie. Zachęcamy do obejrzenia szkolenia.
Według badania McKinsey "Cyfrowi Polacy", social media to jedna z głównych form spędzania przez nas czasu w Internecie. Jak wykorzystać media społecznościowe w katechezie i jak zaangażować uczniów w tworzenie sensownych treści opowie dr hab. nauk teologicznych Monika Przybysz.
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.